5 نکته مهم برای استفاده از تبلت‌های اندرویدی

5 نکته مهم برای استفاده از تبلت‌های اندرویدی

تبلت‌های اندرویدی به خاطر قیمت پایین و اپن سورس بودنشان طرفداران زیادی دارند و برای استفاده هر جه بهتر از قابلیت‌های این تبلت‌ها نکاتی هر چند ابتدایی وجود دارد که اغلب کاربران از آن بی خبرند و در این بخش قصد داریم شما را با این گام‌ها آشنا نماییم.


بهینه‌سازی عمر باتری
عمر باتری یک تبلت از طریق فاکتورهای متعددی تعیین می‌شود که اغلب آنها خارج از کنترل شما هستند و از آن جمله می‌توان به ابعاد باتری، بهینه بودن سیستم عامل و عوامل دیگر اشاره نمود اما موارد دیگری هم وجود دارد که در اختیار کاربر قرار دارد.
یکی از قسمت‌هایی که باعث مصرف بالای باتری می‌شود نمایشگر تبلت است و بهترین راه برای کنترل آن کم کردن میزان روشنایی نمایشگر است که البته باید در حدی باشد که به راحتی بتوان نوشته‌های روی نمایشگر آن را خواند. روشنایی نمایشگر تنها زمانی باید روی بالاترین میزان آن قرار داشته باشد که بلت در نور مستقیم آفتاب قرار دارد در غیر این صورت اگر روشنایی تصویر روی 50 درصد یا کمی کمتر قرار داشته باشد مناسب خواهد بود.

 

نصب File Manager
یکی از مزایای سیستم‌های اندرویدی نسبت به iOS سهولت دسترسی کاربر به فایل سیستم و یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای این منظور ES File Explorer است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به تک‌تک فایل‌ها، فولدرها و هرآنچه که روی حافظه داخلی و جانبی تبلت ذخیره شده است دسترسی پیدا کنید.

انتخاب یک برنامه مناسب برای پخش رسانه
یکی از کاربردهای مهم تبلت‌ها پخش ویدئو است اما مهم‌ترین مسأله در مورد پخش ویدئو آن است که هنگام پخش، کم‌ترین میزان از حافظه دستگاه را اشغال کند و البته دانلودشان هم بیش از اندازه طول نکشد. برای این منظور می‌توانید از دو نرم‌افزار Netfix و Hulu استفاده نمایید اگر هم می‌خواهید از یک اپلیکیشن برای ضبط برنامه‌های یک شبکه خاص استفاده نمایید، می‌توانید از برنامه‌های اختصاصی ارائه شده توسط آنها استفاده نمایید.

نصب ویجت‌های HD
انطباق‌پذیری بالای اندروید بر کسی پوشیده نیست و یکی از دلایل این انطباق‌پذیری پشتیبانی آن از انواع ویجت است که رابط کاربری آن را زیباتر می‌کند. ویجت‌های HD این امکان را فراهم میکنند تا بیشترین بهره را از نمایشگرهای بزرگ و با رزولوشن بالای خود ببرید.

 

حفظ امنیت تبلت
یکی از ایرادات مهم سیستم عامل‌های متن بازی نظیر اندروید آن است که ورود آسان بدافزار به داخل یک ابزار را میسر می‌کند و بهترین راه برای پیشگیری از این مسأله استفاده از آنتی ویروس‌هاست. AVG یکی از آنتی‌ویروس‌های رایگان است که به صورت در لحظه از تبلت شما دربرابر بدافزارها حفاظت می‌کند.


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:5 نکته مهم برای استفاده از تبلت‌های اندرویدی,تبلت‌های اندرویدی,تبلت‌,اندروید,, | 11:46 | نویسنده : خروسباشی |